Blog

World Wide Hair Tour 2020, cyfrowo

World Wide Hair Tour 2020, cyfrowo

Davines już po raz 22. zaprosił społeczność fryzjerów do świata edukacji i inspiracji – za nami kolejna edycja World Wide Hair Tour (In The Cloud). Tym razem najlepsi styliści marki pobudzali kreatywność, prezentując efekty swojej pracy wirtualnie.

 

Cyfrowe spotkanie społeczności Davines

Odbywające się już od 1998 roku pokazy World Wide Hair Tour oferują fryzjerom możliwość wymiany pomysłów i interpretacji trendów w ramach wydarzenia celebrującego piękno. Po spektakularnych show we włoskiej Parmie 2 lata temu i w Rejkiawiku w 2019 roku, podczas edycji 2020 Davines zorganizował spotkanie w formie wirtualnej – na żywo, wieczorem 22 i 23 listopada. Udział w e-pokazach miał charakter otwarty. W trakcie 2 dni włoska marka zgromadziła stylistów ze wszystkich kontynentów, o różnym stopniu wtajemniczenia w sztukę fryzjerską.

 

 

Hasło przewodnie: regeneracja

W obliczu zmian, które nastąpiły we wszystkich aspektach życia każdego człowieka, Davines zachęca do zaprojektowania przyszłości na nowo. Społeczność marki jeszcze bardziej wspiera i promuje ideę piękna, która jest powodem do regeneracji świata i zmiany przyszłości na lepsze. Potrzeba ta stanowiła wspólny mianownik pokazów autorstwa fryzjerów Davines podczas World Wide Hair Tour 2020.

 

 

Styliści Davines na wirtualne scenie

W wydarzeniu udział wzięli zarówno fryzjerzy o międzynarodowej renomie, jak i styliści debiutujący przed szerszą publicznością. Po raz pierwszy na globalnej scenie pojawił się Tom Connell w roli Davines Hair Art Director. Dyrektor artystyczny zaprezentował kierunki rozwoju marki na kolejny rok, zdradzając, czego można się spodziewać po kolekcjach na 2021. Nie zabrakło także Anny Pacitto, Michaela Polsinelliego, Sala Misseriego, Jamesa Abu-Alby, duetu Briana Suhra i Kirsten Demant oraz Mireli Zenelej, zwyciężczyni konkursu World Style Contest 2019. Podczas drugiego dnia World Wide Hair Tour swoje prace przedstawiły wschodzące talenty – finaliści programu edukacyjnego Talent Green House.

Tegoroczna edycja o cyfrowej formule stanowiła preludium do World Wide Hair Tour, zaplanowanego na drugą połowę 2021 roku.

 

 

Wyłącznym dystrybutorem marki Davines w Polsce jest Sustainable Beauty Sp. z o. o.

Designed with LOVE by OTREE

instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
Share