Nasz Świat

Nasza historia

Grupa Davines została założona w 1983 roku we włoskiej Parmie przez rodzinę Bollati. Rozpoczęła działalność jako laboratorium badawcze produkujące wysokiej jakości preparaty do pielęgnacji włosów i skóry, przeznaczone dla renomowanych firm kosmetycznych z całego świata.

Po dziesięciu latach zdobywania doświadczeń rozpoczęliśmy produkcję kosmetyków do włosów pod własną marką Davines, przeznaczonych wyłącznie dla salonów fryzjerskich, a w 1996 roku stworzyliśmy serię produktów do skóry twarzy i ciała [comfort zone] dla profesjonalnych ośrodków SPA.

Dzisiaj, jako firma posiadająca zaszczytny tytuł B Corp, jesteśmy obecni w ponad 90 krajach na świecie. Oprócz siedziby w Parmie, nazwanej Davines Village, nasze oddziały zlokalizowane są w Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Meksyku, Deventer i Hongkongu. Współpracujemy także z lokalnymi dystrybutorami w pozostałych krajach.

 

Tworząc zrównoważone piękno, chcemy zachęcić ludzi do dbania o siebie, o środowisko, w którym żyją i pracują, oraz o wszystkie rzeczy, które kochają.

Davide Bolatti, Właściciel

Celem życia jest sprawienie, aby bicie Twojego serca zharmonizować z rytmem wszechświata, aby dopasować Twoją naturę do Natury.

J. Campbell

Davide Bollati

Prezes, Właściciel

Davide Bollati, włoski przedsiębiorca, właściciel grupy firm rodzinnych Davines i [comfort zone]. 

Davide rozpoczął swoją karierę jako chemik w laboratorium R&D. Następnie dołączył do działu marketingu, pełniąc funkcję kierownika produktu. Następnie otrzymał stanowisko dyrektora generalnego, by finalnie objąć posadę Prezesa Zarządu i właściciela firmy. 

Opisuje siebie jako twardo stąpającego po ziemi marzyciela. 

Inspiruje go pasja tworzenia zrównoważonego piękna, połączenie technologii i szacunku do środowiska naturalnego. Piękno wewnętrzne jest dla Davide boskie. 

Starożytni Grecy łączyli piękno z dobrem. Forma i treść, etyka i estetyka – wszystkie elementy są ze sobą powiązane. Piękno to składniki formuł, wyrafinowane opakowania. 

Davide Bolatti i jego rodzina bardzo chętnie powołują do życia „zielone” obiekty. To kolejny krok do zaangażowania w zrównoważony rozwój, ponieważ fabryka w Parmie używa wyłącznie źródeł energii odnawialnej. Rodzina Bolatti inwestuje także w projekt kompensacji  CO2.

Uważam, że w coraz większym stopniu to na firmach spoczywa odpowiedzialność za edukowanie konsumentów i wpływanie na ich zachowania w kierunku bardziej zrównoważonego świata

Anthony Molet

Dyrektor Generalny

Decyzją Zarządu Anthony Molet w maju 2021 r. objął stanowisko Dyrektora Generalnego Grupy Davines.

Anthony wychował się w Giremountiers we Francji, zanim przeniósł się do Paryża w 1993 roku, gdzie po czterech latach ukończył prestiżową ESLSCA Business School. Następnie dołączył do nowojorskiej filii francuskiej firmy rodzinnej, produkującej wysokiej jakości produkty do pielęgnacji skóry i włosów.

Później jego kariera potoczyła się szybko – awansował na stanowisko Dyrektora w dziale Sprzedaży Detalicznej, zyskując również tytuł Wiceprezesa Wykonawczego. W 2008 roku Anthony dołączył do Davines jako Dyrektor Generalny odpowiedzialny za region Ameryki Północnej. Podczas swojej kilkunastoletniej pracy w Davines Anthony wdrożył liczne rozwiązania, które zaowocowały stałym wzrostem, dzięki czemu Ameryka Północna stała ważnym rynkiem dla Grupy Davines.

Misja

Bycie najlepszymi DLA świata, bycie twórcami dobrego życia dla wszystkich poprzez szerzenie piękna, etyki i zrównoważonego rozwoju

Piękno + Zrównoważony Rozwój = inspirujące koncepcje dla każdego z naszych projektów – od formuł przez design produktów, po etyczne podejście i klientów.

Karta etyczna

Zbiór zasad etycznych społeczności naszej firmy, opracowany przez wszystkich członków grupy

W życiu codziennym jest miejsce na etykę, począwszy od dbania o dobre samopoczucie wszystkich pracowników. Karta Etyczna powstała w 2005 roku dzięki zaangażowaniu doradcy filozoficznego oraz pracowników Davines. Dokument nie jest zbiorem zasad ani instrukcji, ale raczej propozycją właściwych etycznych zachowań i postaw w pracy, pozwalających osiągnąć lepszą jakość życia wszystkim pracownikom. Dzięki niemu możliwe jest dzielenie się systemem wartości, który wyznacza właściwą drogę postępowania i inspiruje społeczność firmy.

W 2018 roku powstał film „New Blooming” Karty Etycznej, który prezentuje ewolucję etycznego DNA firmy.

B Corp

Opracowaliśmy na nowo sposób prowadzenia biznesu, traktując go jako pozytywną siłę, która może generować zysk, a jednocześnie wywierać pozytywny wpływ na ludzi i środowisko.

Po uzyskaniu certyfikatu B Corp w 2016 roku zdecydowaliśmy się dostosować cele organizacji do Sustainable Development Goals (SDG’s), określonych w Agendzie ONZ 2030, wprowadzając je do naszej strategii korporacyjnej. Dało nam to motywację do ciągłego doskonalenia się, która wyraża się w inicjowaniu nowych projektów, definiowaniu celów i monitorowaniu wyników, które zostały przedstawione w naszym corocznym Raporcie Zrównoważonego Rozwoju.

Wyłącznym dystrybutorem marki Davines w Polsce jest Sustainable Beauty Sp. z o. o.

Designed with LOVE by OTREE

instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
Share