Nasz Świat

Nasza historia

Grupa Davines została założona w 1983 roku we włoskiej Parmie przez rodzinę Bollati. Rozpoczęła działalność jako laboratorium badawcze produkujące wysokiej jakości preparaty do pielęgnacji włosów i skóry, przeznaczonych dla renomowanych firm kosmetycznych z całego świata.

Po dziesięciu latach zdobywania doświadczeń rozpoczęliśmy produkcję kosmetyków do włosów pod własną marką Davines, przeznaczonych wyłącznie dla salonów fryzjerskich, a w 1996 roku stworzyliśmy serię produktów do skóry twarzy i ciała [comfort zone] dla profesjonalnych ośrodków SPA.

Dzisiaj, jako firma posiadająca zaszczytny tytuł B Corp, jesteśmy obecni w ponad 90 krajach na świecie. Oprócz siedziby w Parmie, nazwanej Davines Village, nasze oddziały zlokalizowane są w Nowym Jorku, Londynie, Paryżu, Meksyku, Deventer i Hongkongu. Współpracujemy także z lokalnymi dystrybutorami w pozostałych krajach.

 

Tworząc zrównoważone piękno, chcemy zachęcić ludzi do dbania o siebie, o środowisko, w którym żyją i pracują, oraz o wszystkie rzeczy, które kochają.

Davide Bolatti, Właściciel

Celem życia jest sprawienie, aby bicie Twojego serca zharmonizować z rytmem wszechświata, aby dopasować Twoją naturę do Natury.

J. Campbell

Davide Bollati

Prezes, Właściciel

Davide Bollati, włoski przedsiębiorca, właściciel grupy firm rodzinnych Davines i [comfort zone]. 

Davide rozpoczął swoją karierę jako chemik w laboratorium R&D. Następnie dołączył do działu marketingu, pełniąc funkcję kierownika produktu. Następnie otrzymał stanowisko dyrektora generalnego, by finalnie objąć posadę Prezesa Zarządu i właściciela firmy. 

Opisuje siebie jako twardo stąpającego po ziemi marzyciela. 

Inspiruje go pasja tworzenia zrównoważonego piękna, połączenie technologii i szacunku do środowiska naturalnego. Piękno wewnętrzne jest dla Davide boskie. 

Starożytni Grecy łączyli piękno z dobrem. Forma i treść, etyka i estetyka – wszystkie elementy są ze sobą powiązane. Piękno to składniki formuł, wyrafinowane opakowania. 

Davide Bolatti i jego rodzina bardzo chętnie powołują do życia „zielone” obiekty. To kolejny krok do zaangażowania w zrównoważony rozwój, ponieważ fabryka w Parmie używa wyłącznie źródeł energii odnawialnej. Rodzina Bolatti inwestuje także w projekt kompensacji  CO2.

A koniec końców miłość, którą otrzymujesz, jest równa miłości, którą dajesz.

THE END, The Beatles

Paolo Braguzzi

Dyrektor Generalny

Pozwól, że powiem Ci coś o sobie 

Jedną z moich młodzieńczych pasji była reklama; rozpocząłem działalność zawodową w przemyśle kosmetycznym – Davines było jedyną firmą w okolicy mojego rodzinnego miasta, gdzie mogłem nabrać doświadczenia w tej dziedzinie. Poznałem tutaj tajniki marketingu, rozwoju produktu, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. 

Przez te wszystkie lata nauczyłem się, co to znaczy pracować ze społecznością, którą reprezentuję. Przekonałem się o tym, że ludzie w firmie są wszystkim. Posiadam głębokie poczucie odpowiedzialności za to, co robię. 

Staram się rozwijać innowacyjne projekty, zwłaszcza te w zakresie obsługi klienta i zmian organizacyjnych.

Misja

Bycie najlepszymi DLA świata, bycie twórcami dobrego życia dla wszystkich poprzez szerzenie piękna, etyki i zrównoważonego rozwoju

Piękno + Zrównoważony Rozwój = inspirujące koncepcje dla każdego z naszych projektów – od formuł przez design produktów, po etyczne podejście i klientów.

Karta etyczna

Zbiór zasad etycznych społeczności naszej firmy, opracowany przez wszystkich członków grupy

W życiu codziennym jest miejsce na etykę, począwszy od dbania o dobre samopoczucie wszystkich pracowników. Karta Etyczna powstała w 2005 roku dzięki zaangażowaniu doradcy filozoficznego oraz pracowników Davines. Dokument nie jest zbiorem zasad ani instrukcji, ale raczej propozycją właściwych etycznych zachowań i postaw w pracy, pozwalających osiągnąć lepszą jakość życia wszystkim pracownikom. Dzięki niemu możliwe jest dzielenie się systemem wartości, który wyznacza właściwą drogę postępowania i inspiruje społeczność firmy.

W 2018 roku powstał film „New Blooming” Karty Etycznej, który prezentuje ewolucję etycznego DNA firmy.

B Corp

Opracowaliśmy na nowo sposób prowadzenia biznesu, traktując go jako pozytywną siłę, która może generować zysk, a jednocześnie wywierać pozytywny wpływ na ludzi i środowisko.

Po uzyskaniu certyfikatu B Corp w 2016 roku zdecydowaliśmy się dostosować cele organizacji do Sustainable Development Goals (SDG’s), określonych w Agendzie ONZ 2030, wprowadzając je do naszej strategii korporacyjnej. Dało nam to motywację do ciągłego doskonalenia się, która wyraża się w inicjowaniu nowych projektów, definiowaniu celów i monitorowaniu wyników, które zostały przedstawione w naszym corocznym Raporcie Zrównoważonego Rozwoju.

Wyłącznym dystrybutorem marki Davines w Polsce jest Sustainable Beauty Sp. z o. o.

Designed with LOVE by OTREE

instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
Share